Ullareeed

Det blev en alldeles utmärkt dag i Ullared idag. Lite stressigt eftersom ingen ville/orkade gå lika länge som mig men jag fick med mig mycket hem ändå. En del väldigt bra och nödvändiga saker, och en del mindre nödvändiga också. Budgeten överskreds självklart också, men vad gör det om hundra år?!

När jag kom hem möttes jag av ballonger. Hela köket och badrummet var fulla. Ca 1400 ballonger fick jag reda på att det var. Lite dålig tajming eftersom Billy verkligen skulle behövt sova när vi kom hem, men det fick vänta. Alla ballonger skulle smällas, dels för att det inte ska stinka gummi i hela lägenheten imorgon, och dels för att jag inte vill att varken jag eller Billy ska kvävas i sömnen.
Tre påsar skräp blev det och antagligen kommer jag kunna hitta ballongrester fram tills jag flyttar ungefär.
Payback's à bitch, har jag hört!

Trackback
RSS 2.0