Tröött!!

Jag blir så trött på blogg.se appen. Det ska ju självklart vara en text med till förra inlägget.
Jag orkar inte skriva om allt med det står lite om att jag fick ledigt från jobbet idag så vi började med att gå till Ica maxi och handla. Billy bet sig i läppen och blödde massor. Vi fortsatte ner på stan och köpte vinteroverall, pärlor och ett munspel.

Vi ätit mat med Emma som sällskap, rotsaker i ugn, schnitzel och bearnaisesås. Nu är Annalie här också, vi sitter framför tv:n, diskuterar hur gamla vi börjar bli och vad vi ska hinna med innan vi blir äldre.
Även om jag verkligen inte gillar höst och vinter så är det ju lite mysigt med levande ljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0