Seeeegt

Kul att det förra inlägget bara blev en rubrik. Det är ju inte allt för kul att behöva skriva samma sak två gånger.
Iallafall, det stod ungefär såhär:
Jag vaknade imorse och kände för att virka, något som jag inte ens vet hur man gör. Därvid rubriken gammal, för det är så jag känner mig. Redo för syjunta med Agda och Siw och resten av tanterna.
Jag gjorde iallafall ett försök men det var alldeles för krångligt så mamma får visa mig imorgon och så får jag göra ett nytt försök då!

Nu till något helt annat. Strax innan Billy skulle sova ikväll började han hosta helt extremt mycket. Han hostade inte alls innan men nu vaknar han hela tiden för att han hostar så mycket och han säger att han har ont i magen. Jag gissar på träningsvärk av allt hostande. Dessutom låter det som att det gör ont i halsen. Funderar på att ge honom lite välling, för att lindra lite i halsen men är rädd att han kommer kräkas upp det, så illa är hostandet.
Nu har han precis fått hostmedicin och ligger i soffan bredvid mig och försöker somna om. Jag hoppas verkligen att det hjälper för det skär i hjärtat varje gång han hostar sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0