Bakdag

Jag har kommit fram till att det är för att jag längtar så mycket till julen som jag vill baka så mycket för tillfället. Idag hoppas jag dock att det har fått ett slut, för jag har knappt gjort annat än att baka idag. Vaniljbullar, kanelbullar, chokladbiskvier och en tryffelkaka. Så om någon är sugen på något sött så är ni mer än välkomna hit!

Förutom att baka har jag hunnit med att bära ner massa saker i förrådet, sätta upp lite ljuslyktor och krokar och rensa Billys garderob. Till min förvåning upptäckte jag att han behöver nya byxor. Han har nog inte behövt kläder sen han föddes, jag har nästan alltid köpt för att det är kul. Men tydligen har hans ben växt på sistone. Men det blir nog inga större problem att fylla ut lådan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0