Och så tar vi det igen...

Ytterligare ett inlägg utan text. Det verkar vara väldigt svårt att få till det med både text och bild men vad gör man?

Till bilderna ska det stå att vi hade byggt färdigt ställningarna och jag hade kommit hem. Der var tungt och slitsamt men samtidigt ganska roligt när man väl kom in i det. Jag hjälpte inte till att bygga på det övre våningarna utan bar mest fram och langade upp spiror och grejer. MEN, jag lyckades trotsa min höjdrädsla och iallafall klättra upp på högsta bomlaget och stå där. Hjärtat slog ganska hårt och snabbt då kan jag säga, 6meter (vi slapp bygga ett bomlag till, skulle ju ha varit 9meter), upp i luften på en svajig ställning som inte är förankrad i något och som är byggd av några som gör det för första gången, det är rätt läskigt. Men som sagt, jag vågade och ger mig själv en klapp på axeln för det.

När jag kom hem var jag frusen och hade ont i ryggen så jag tog ett härligt skumbad.

Ja ungefär så stod det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0