Kanelbullens dag

4:e oktober betyder kanelbullens dag och trots att det inte var länge sen jag bakade bullar, och hela frysen fortfarande kryllar av dem, bakade jag några till idag. Såg ett recept på blogg.ses framsida son såg så roligt ut så jag kunde inte låta bli. Kanelbullar gräddade i våffeljärn. Tyvärr blev mina bullar väldigt fula för jag blev väldigt stressad, klockan gick alldeles för fort, Billy var trött och grinig och började klaga på ont i örat.
Trots det fula utseendet smakade de precis som vanligt, bara lite krispigare. De får bra betyg av mig. Degen räckte till lite daimbullar också, de har jag inte hunnit smaka så resultatet på dem får komma en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0