Spagetti

Jag brukar alltid duscha och tvätta håret efter att Billy har somnat. Tyvärr har han haft så svårt att somna på senaste tiden, vissa dagar har han inte somnat förrens halv tio. Eftersom det inte är någon höjdare att gå och lägga sig med blött hår valde jag att duscha innan det var dags att börja försöka få honom att sova. När jag kommer ut ur duschen tittar Billy konstigt på mig och säger "spagetti". Han tycker alltså att mitt blöta hår ser ut som spagetti. Hmm, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det..

Idag fick jag förresten kasta ett par av hans byxor, de äldsta han fortfarande kunde ha. Storlek 74!! Man bara måste älska byxor med tjocka muddar, de funkar hur länge som helst. Nu var de dock så utslitna på knäna så de höll på att gå sönder så nu var det dags att byta ut dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0