Julfeeling

Idag tog jag med mig Billy och Erika på promenad till rusta för att titta på julsaker. Jag lyckades avhålla mig från att köpa något men vi fortsatte till Ica för att handla mat och då kunde jag inte hålla mig längre. En liten flaska julmust och ett paket griljerad skinka fick följa med hem.
Jag dricker ju vanligtvis inte läsk, så kanske just därför är det så himla gott med julmust men den får mig att längta efter lussekatter. Hur gott skulle det inte vara med en färsk lussekatt att äta till musten?

Billy fick en pudelballong på Ica så han var glad han också.


Kommentarer
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

Jag bakade faktiskt lussekatter igår, mmm.. doftade JUL hela dagen här hemma sen :) Så GOTT med julskinka, måste spana efter det nästa gång jag åker till affären! ;)

2012-11-11 @ 13:02:08
URL: http://myinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0