Lång dag

Klockan är ute ens ett och det känns som om jag har hunnit med massor. Dagen blir ju så lång nät man går upp tidigt!
Vi, eller jag iallafall, kollade på hela filmen imorse. Sen frukost och göra oss iordning för att gå ut och gå en timme. När vi kom hem packade vi ihop massa sopor och strax efter det kom mamma och hämtade oss. Efter att vi kastat alla sopor åkte vi till rusta där jag i förskaffade mig en ny dammsugare, så nu ska det äntligen bli rent här hemma! Sen handlade vi mat och grejer inför helgen på city gross. Nu är vi hemma igen, Billy har precis ätit lunch och somnat i sin säng. Jag ska också äts något och sen ta tag i städningen, eller kanske , har inte riktigt bestämt mig ännu.
Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0