Grillat

Har haft en bra eftermiddag med grillning hos Dennis. Alltid lika gott. Billy var snäll och plockade blommor till mig och emma, och han ville vara liite rulla ner för berget. Som tur var lyckades vi stoppa honom varje gång.
Sjukt trött har jag varit hela dagen, tidiga mornar och kalashelg har satt sina spår så vi sa hejdå tidigt och begav oss hemåt. Billy badade och däckade sen ganska snart. själv har jag som vanlig på söndagar haft lite hemmaspa och kollat bb (pinsamt nog). Nu är det dags att sova, imorgon börjar en ny vecka. Ska bli kul, men samtidigt känns det som att jag har en miljon saker att göra så jag är lite stressad innan veckan ens har börjat. Inte bra, men det löser sig nog! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0