Tacos

Idag fick vi middagsbesök i form av Madde. Vi slog till på tacos, eftersom vi båda bor själva (ja, förutom Billy då) så har vi bestämt att vi ska äta det tillsammans. För det är ju inge roligt För en gång skull åt Billy mycket mat, annars brukar han vara för upptagen med annat för att äta. Han var upptagen med massa saker ikväll också men han kunde inte motstå alla grönsaker, utan fick faktiskt i sig massor.

Imorgon har jag planerat en lunchdate med Linda från min klass. Och på tal om det där med skolan börjar jag bli väldigt nervös. Jag har fortfarande inte fått ett 100procentigt ja från praktikplatsen. Det lät som att det inte var några som helst problem till en början men nu är de väldigt svåra att få tag på. Inte bra!




Jag måste bara dela den här videon. Helt galet att såna här saker faktiskt händer i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0