Solig dag

Det har varit en underbar vårdag idag och jag har invigt jeansjackan för i år.
Större delen av dagen har tillbringats utomhus. Först kom morfar och hämtade upp mig och Billy och tog med oss ut på landet. Där hamnade Billy i sjunde himlen, det var nämligen traktorer överallt, till och med en grävskopa. Han har provsuttit fem traktorer och fick provköra en, men det var lite läskigt så det blev bara en kort tur.

På eftermiddagen/kvällen gick vi upp till Dennis en stund för lite korvgrillning. Jag kan lova att Billy var helt slut när vi kom hem igen. Han sov bara en liten stund i bilen på väg hem från landet så han somnade gott lite för tidigt. Antagligen blir det en tidig morgon imorgon, men det brukar det bli i vilket fall som helst nu för tiden. Jag hoppas på att kunna köpa en rullgardin imorgon så vi kanske kan få sova lite längre än till klockan sex.

Jag måste också passa på att tacka Linda för en mysig kväll igår, det för vi göra om snart igen :)


Redo för en tripp till landet

Billy är också redo


På traktorspaning, väldigt viktigt att dörren är stängd när man ska köra

Mamma och Billy kör traktor

Nu blir det ett lite tråkigt avslut på det här inlägget men jag hittade en artikel på aftonbladet nyss som får mig att må illa. Jag har inte sett filmen och vill inte göra det häller, bilderna är mer än tillräckligt. Ibland funderar man hur vissa människor tänker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0