Planer

Jag är såå glad. Locket för örat är kvar men det gör inte ont längre. Det känns helt underbart, man orkar ju inte med någonting alls med sån konstant smärta. Jag hoppas att locket slöpper snart också så jag slipper ut ur min egna lilla värld (för det är lite så det blir när man knappt hör något ;)).

Under dagen har jag hunnit med massa småpyssel och lite plugg.
När jag hämtade Billy från dagis var det en skadad unge jag fick med mig hem. Han hade ramlat av en cykel eller bil eller liknande och slaget ansiktet i marken. Nu har han en stor bula mellan ögonbrynen som pryder ansiktet. Plus att han rev sig på ögonlocket imorse och han fortfarande har ett märke på hakan från förra veckan. Himla fin ser han ut!


Lika lycklig som vanligt ändå

Efter badet var det dags att klippa naglarna igen, när jag mutade med nagellack efteråt gick det ganska bra!


Jag har en himla massa planer för tillfället, om allt och ingenting. Håll tummarna för att allt ska gå att genomföra precis som jag vill!! Tack!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va cool han är med nagellack :D

2012-03-08 @ 09:43:31
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0