Mer målning

Idag köpte jag ett skoskåp av Ellinor och Josefin, perfekt nu när det är dags att plocka fram vårskorna. Innan jag kan sätta upp det måste det målas, så jag och Billy började med det idag. Vi får se om det räcker, men det lutar nog åt ett lager till. Det hoppas jag hinna imorgon, kanske kan ta stolen då också. Det börjar nämligen vara en hel del som ska målas nu.

På tal om Billy, så gissar jag att han är inne in en tillväxtperiod. Han äter som en häst och man kan nästan höra hur han knakar. Ingen koll på kroppen har han heller, ramlar och grejar konstant. Det märks att han börjar bli stor på flera sätt. Idag berättade han för mig att han behövde "göra nummer 2". Tyvärr vill han inte gå på pottan för tillfället så det var bara att ta på blöjan, men att han vet om att det händer något och kan förvarna är ett stort framsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0