Jag tror att jag har lyckats

Idag har jag lunchat med charmtrollet Lydia, ja och hennes mamma då. Dessutom fick jag följa med på bvc-besök och lite barnrumsshopping.
På eftermiddagen när jag ich Billy kommit hem kände jag att det var dags att börja baka inför den stundande födelsedagen. Biskvier blev det idag och jag hittade ett jätteenkelt recept. Så enkelt att till och med jag lyckades. De är kanske inte cafésnygga men väldigt goda. Dessutom kan jag äntligen visa upp kakfatet jag fick i inflyttningspresent.

Kommentarer
Postat av: Märy - mamma till Leo

åååååh biskvier som är så goooooottt!

(Dregglar sönder datorn)

Och ett himla fint kakfat har du också ;)

2012-03-29 @ 10:34:16
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0