Hoppsan

Jag tog ett snabbt varv på stan idag, bäst att passa på när jag faktiskt kan gå utan Billy. Jag tänkte att jag nog utan vidare skulle kunna kontrollera mitt shoppingbehov.
Tydligen inte!
Inte för att jag handlade supermycket men mer än jag hade tänkt. På Åhlens hittade jag kalsonger till Billy och lite Duplo. Hos Emma på BR köpte jag två båtar som jag tänkte att Billy ska få i påskägget när det är dags för det och en ny cykelhjälm, jag kunde bara inte låta bli. På Mique hittade jag en tavellist som jag har satt upp ovanför Billys säng och till slut, på Inspiration köpte jag två nya cupcakes till samlingen. De tyckte jag att jag förtjänade, jag behövde piggas upp lite grann.


Vet inte riktigt vad som ska stå på hyllan ännu men det här duger så länge

Mina nya finigar för fyndpriset 39:-st

Redo att gå i nya hjälmen och mina gummistövlar.

Imorgon har jag bokat in ett möte på morgonen, nervöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0