Hoppas, hoppas

Dagen hann bli sämre innan det vände och slutade bra. Först låg jag kvar i sängen alldeles för länge=väldigt stressig morgon.Sen häller Billy ut sitt mjölkglas över bordet, golvet och sig själv. Alltså var vi tvungna att klämma in en dusch i det redan pressade tidsschemat. Tills sist hämder något med min rygg. Jag tror att jag har sovit konstigt för jag var jättestel i ryggen och kunde knappt böja mig ner. När jag skulle försöka smörja in mig för att mjuka upp ryggen hände något och plötsligt kunde jag inte röra mig alls. Allt gjorde ont, till och med att andas. Som tur var gick det värsta över efter en värktablett och vi kunde utan vidare missöden ta oss till dagis resp. skola.

Nu började dagen bli bättre, fint väder, kort dag i skolan, lunch med vänner, hämtning av busungen och en tur till hamnen med Linnea, Marre och barnen. Dessutom är ett möte inbokat imorgon så snälla, snälla håll tummarna för mig vid halv tio imorgon.

När vi kom hem var Billy jätteduktigt och sa till att han behövde kissa. Sagt och gjort, han kissade på pottan. Han börjar till och med tycka att det är roligt nu så det går framåt.


Kasta sten i vattnet

Snodd från Marre :)

Väl hemma åkte Billy och nallen bil tillsammans i väntan på maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0