Helgen

Jag tycker det har varit en fin helg trots jobb. Fredagskvällen var lugn.
Igår kom Emma över på lite mellomys och monopolspelande (som jag vann måste poängteras).

Ikväll tog jag och Madde cykeln till Coop Forum och köpte bingolotter och lite gottis. Tyvärr fick vi ingen vinst så vi bestämde att nästa gång ska vi köpa vinstlotter istället. Det känns så mycket smartare!!

Eftersom locket jag har haft för örat hela veckan har börjat värka av bara den, blir det inte längre update än så här för jag ska nämligen gå och sova och hoppas på att det har släppt tills imorgon. Då hoppas vi på barnkalas efter skolan!

Smoothie, ramlösa, morötter, gurka, dip och lite nonstop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0