Från bra till mindre bra

Om det fortsätter som det gör nu kommer jag bli hur tjock som helst av att vara i skolan, vi gör ju inte mycket annat än äter känns det som. Hoppas jag hittar praktikplats snabbt så dessa fasoner får ett slut!

Lagom till att jag slutade idag kom solen fram efter en mulen förmiddag. Perfekt. Så jag hämtade Billy från dagis, hämtade upp Erika hemma hos henne, gick förbi Ica och köpte lite picknick och gick till Gripsholmsparken. Billy hade kul på isen på dammen och vi hade kul åt honom.
Det var när vi kom hem som det blev mindre bra. Det stod nämligen två moppar utanför porten som Billy inte fick gå och pilla på. Då blev han jättearg och efter det var allt fel.
När det blev lite bättre började vi baka bröd. Det var roligt ända tills han välte bunken (precis när vi började ha i mjölet, mysig gegga alltså) över hela sig, bordet och golvet. Efter en dusch började vi om från början, nu med lite mindre hjälp av Billy.
Efter mycket om och men blev både bröd och mat färdigt, men jag kan säga att jag definitivt behöver storstäda lägenheten imorgon. Det är mjöl överallt och Billy har sprungit runt som en revirpinkande hund och kissat lite överallt. Tur att vi inte väntar besök!!


Åker "bopa" (grävskopa) på dagis

Leker

Hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0