Fining

När jag kom hem från jobbet stod denna fining och väntade på mig i köket:


Snälla pappa hade varit förbi och lämnat den, bättre sent än aldrig som det brukar heta. Så nu har jag äntligen en hel matsalsgrupp (om man kallar det så?). Så småningom ska alla sittplatser få kuddar, stolarna ska bytas ut mot mer matchande och ännu längre fram, när jag har flyttat någonstans med ett gigantiskt kök, ska soffan bytas ut mot en större. Gärna sån som man kan förvara saker i. Typ så här:

Bilden är lånad härifrån.

Men för tillfället är jag supernöjd med det här:

Just nu saknas dock löparen så det ser väldigt vitt ut, det blir såå mycket bättre när den är tvättad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0