Dags för en förändring

Tyckte att mitt hår hade fått vila tillräckligt länge. Igår när jag hade gjort mig iordning såg jag ut så här:


Imorse när jag var färdig såg jag istället ut såhär:

Fortfarande jättetrött efter en lång dag och alldeles för lite sömn, gissar på att det sneda ögat kan bero på det (eller ser jag alltid ut så kanske ?)

Tack och bock för hjälp med hår och barnpassning. Förutom en viss brännande känsla i hårbotten till och från var det en himla trevlig dag måste jag säga. Dessutom fick jag umgås lite med den här sötingen:

Dyda som Billy säger,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev :)

2012-03-31 @ 00:44:13
URL: http://josefinedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0