Mysis

Hur mysigt är det inte med uteserveringar? Jag tycker det är en av de bästa sakerna med sommaren. Billy verkar hålla med för ända sen Mekka satte ut sin uteservering har han sagt att han vill fika där. Jag har lovat honom att vi ska gå dit en dag när vi är lediga men har inte riktigt hittat tid till det. Idag slutade jag tidigt från jobbet så då tänkte jag att vi skulle passa på.
Vi fick dock börja med lite powerwalking för att vi båda skulle kunna äta något.
En timme senare gick vi in på fiket och Billy skrattade högt av lycka över att äntligen få gå dit och dessutom kunna sitta på en stol och kolla på alla bilar som åkte förbi samtidigt.
Hur mysigt sin helst så det måste vi göra om, men nästa gång kanske vi får sällskap av någon mer?


Kommentarer
Postat av: Tes

Jag ställer upp som frivillig:)!

2012-06-15 @ 13:34:22
Postat av: Emma

Jag vill också följa med ngn gång :D

2012-06-16 @ 12:33:12
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0