Flottrace

Klockan två idag var det dags för studenternas flottrace. Jag och Billy sällskapade med "nallelie", "memma", "memelie" och "nannis" aka Annalie, emma, Emily och Dennis. Hela grejen är ju ett riktigt knäppt påhitt men kul ändå.
Efter det matade vi fåglarna vid ån och Emily hade hur kul som helst när hon tränade hopp med dem. Och jag måste säga att de faktiskt inte är lika läskiga när man är fler.
Dennis gick hem för att fira sin födelsedag med familjen och i väntan på våran tur att fira gick vi hem till mig och åt fläskfilépasta och jordgubbar.
Billy var trött så när det var dags att gå till Dennis så vi valde att stanna hemma. Tur det för han somnade som en stock strax efter att alla hade gått. Själv ska jag strax kasta mig in i duschen och sen ha min vanliga hemmaspakväll och kolla på big brother finalen . Det blir nog finfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0