En perfekt midsommar

Midsommar i fredags. En helt perfekt dag måste jag säga. Först en långpromenad ut mot Ängstugan för att plocka blommor till kransar. Sen hem och fixa sig lite snabbt för att så småningom åka ut till Aspa för lite firande. Där var det uppdukat med långbord, vi grillade, dansade runt midsommatstången, lekte lekar och njöt av sol, värme, trevligt sällskap och god dricka. Precis som en midsommar ska vara. Lördagen gick åt till att liga i soffan hela dagen. Inte för att jag mådde dåligt för jag var knappt ens bakis, men för att jag (som vanligt kanske?) skadade mig under fredagsnatten någon gång. Mitt ena knä fungerade inte överhuvudtaget så jag kunde knappt gå. Efter en natts vila mådde det lite bättre idag och efter att jag kunde börja stödja på det har det bara blivit bättre och bättre hela dagen. Snart är det nog fit for figt igen. Nu låter jag bilderna stå för resten:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0