En dag före

Hela dagen idag har jag trott att det var lördag. Skönt att komma på nu på kvällen att jag fortfarande har två lediga dagar framför mig.

Idag började vi dagen med mysfrukost, scones och te. Mumsfilibaba sa Billy om det.
Tyvärr har det inte varit någon strålande dag efter det. Tråkigt väder, trött och grinig unge och irriterad mamma.
På eftermiddagen skärpte vi till oss och trotsade regnet för en promenad till busiz och middag på McDonalds. När vi kom hem igen åt vi lite chokladglass framför Snövit och de sju dvärgarna. Så det blev riktigt fredagsmys till slut.
Nu borde jag egentligen sova men känner mig inte alls trött.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken mysig dag ni verkar ha haft :)

2012-06-02 @ 09:50:35
URL: http://lindslus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0