Snart slut

Vädret slog ju om och blev alldeles strålande igår. Härligt! Nästan hela dagen spenderades i Erikas sällskap. Först en snabbis på stan och sen glass och lek i hamnen innan vi packade ihop oss, hämtade cyklarna och tog en tur hem till mamma&pappa i svalsta. Jag trodde det skulle vara hur tungt som helst att cykla med Billy bakpå så långt men det gick bra, med undantag för när Billy började nypa mig. Inte så skönt vill jag lova! I svalsta bjöds det på grillat, som vanligt hur gott som helst. Vi passade även på att klippa håret lite på både mig och Billy (som otroligt nog skötte sig näst intill exemplariskt, det har aldrig hänt förut, så håret är knappt ens hackigt ju!) och pappa hjälpte mig att fixa bakhjulet på min pärla som var skevt. Till slut var det dags att sätta oss på cyklarna och trampa hemåt igen. Det var i sista sekunden vi kom hem, för när jag parlerade cykeln orkade Billy inte hålla ögonen öppna längre utan somnade. Idag blir det visst lite extrajobb några timmar, sen blir det den vanliga spakvällen ikväll. Blir nog strålande det också, hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0