Snart så!!

Hemma från minisemestern. Lördagen blev minst lika bra den också. Det blev ju strålande sol så vi spenderade förra timmar på stranden, dock utan krabbfiske. Vi såg däremot två krabbor i vattnet, tillsammans med diverse andra djur såsom maneter och plattfiskar. Dagen avslutades med utgång som varade tills morgonen därpå. Jag kan säga att jag stupade i säng nästan direkt när vi kom tillbaka till nypan igen. Igår var det dags för jobb igen och sen fick jag äntligen träffa min Billy igen. Idag har jag förutom att jobba hängt hemma hos Ida med familj tillsammans med Linda. Vi har grillat och skrattat åt Billy och Kevin som lekte tillsammans. Kul kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0