Släktträff

Idag har Billy mått mycket bättre. Febern är i stort sett borta, så efter ytterligare en långsam morgon och en promenad tog vi cykeln bort till morfarmorfar (min morfar alltså) och där möttes vi upp av båda mina mostrar med familjer, mamma, pappa, Rickard och mormor och morfar såklart. Erika cyklade med oss så för en gång skull lyckades vi med att träffas alla samtidigt. Det blev middag och fika och för Billy, ett ordentligt träningspass. Det finns nämligen ett gym där i lokalen vi lånade och både löpbandet och roddmaskinen är stora favoriter. Vi hann knappt mer än komma hem innan Madde ville att vi skulle följa med på promenad så vi gick ut en gång till. Billy slocknade snabbt därefter eftersom han inte sovit på hela dagen. Själv har jag varit duktig och pluggat lite och nu är det snart sovdags för mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0