Ikea

Billys myggbett blev inte bättre under natten utan tvärtom. Han kunde knappt öppna ögat alls imorse, stackarn. På BVC sa de att man inte kan göra något. Han är ju inte allergisk, inga av hans andra myggbett ser ett dugg konstiga ut eller är svullna, så det är bara att vänta ut det. Som tur är gick svullnaden ber framåt kvällen och när det var sovdags kunde han öppna nästan hela ögat igen så jag hoppas det ser bra ut imorgon. Dagen idag har spenderats på Ikea. Det var dags för det årliga besöket, mer än så behövs inte tycker jag. Jag är ju inget jättefan av Ikea även om det är kul någon gång då och då. En del shopping blev det, så nu klarar jag mig nog till nästa sommar.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2475873/images/2012/pic_5011b167e087c35dce00000c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0