Badat

Vi kom iväg och badade igår. Till örstigsnäs styrde vi bilen. Billy hade hur kul som helst, jag fick bära upp honom ur vattnet och tvinga honom att sitta still och äta lite, och värma sig när han skakade av köld. Han hade kul iallafall och det är väl det viktigaste. När vi åkte därifrån åkte alla hem till sig och gjorde sig iordning lite och sen samlades vi hemma hos Emily igen för grillning. Lagom tills glöden var bra började det spöregna. Typisk svensk sommar alltså. Maten blev god ändå och Vi stannade kvar till strax efter nio. Då behövde Billy verkligen sova men hade inga tankar på att göra det där, så vi sa god natt och gick hem. Idag har tvättmaskinen snurrat hela dagen. Tråkigt men nu finns det inte ett enda smutsigt plagg här hemma. Jag hade tänkt storstäda och baka bröd också men kom inte så långt. Handlat har jag hunnit med men i stort sett inget annat. Billy har lite feber så han har varit lite kinkig hela dagen. Nu har han precis somnar så jag ska väl ta tag i att vika och sortera hela tvättberget nu. Kul, jag bara älskar att tvätta!! Känner att allt jag skriver är väldigt osammanhängande, men jag skyller på extrem trötthet som fortfarande sitter i sen Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0