Nu är helgen slut

Det blev lite lyxigt den här helgen för vi fick en extra dag ledigt. Idag alltså. Det har kännts som sömndag hela dagen, så jag kommer ligga en dag efter ett tag framöver. Under denna extra "söndag" har jag hunnit med att tvätta, även om det inte riktigt behövdes. Jag har (för första gången tror jag) haft lite framförhållning och inte väntat med att tvätta tills vi knappt har ett enda rent plagg kvar och man måste spendera en hel dag i tvättstugan. Det kanske finns hopp för mig också!
Vi har dessutom varit på BR och bytt en leksak Billy fick i julklapp, bättre sent än aldrig, jag har börjat med tapetserigen av en byrå men fick ge upp när jag märkte precis hur omöjligt det var när Billy är med och varit i Stenkulla och spanat in familjen Ericsson/Princis nya lya. Det kommer nog bli himla bra det där när det är färdigt.

Jag köpte en drickyoghurt till Billy på Ica innan vi gick upp till Marre och Leo. Den lyckades han hälla ut över sig själv och mig så han fick lov att ta ett bad och låna lite kläder av Leo.

Lite motvilligt till en början men sen hade de ganska kul ihop!

Det var en trött kille jag tog med mig hem sen. Han somnade i vagnen och vaknade inte ens när vi kom hem och jag tog upp honom ur vagnen. När jag nästan fått av honom overallen började han vakna till liv igen.

Fortfarande sovande

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe vad gulligt .:)

2012-01-17 @ 14:51:49
URL: http://josefinedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0