Testing

I helgen hämtade jag ut mitt paket från Balders hage. Det innehöll en jättefin julgardin (så nu är jag lite ledsen över att det är så lång tid kvar tills jag får sätta upp dem), en burk för knappar och en kökshandduk och florsockerströare från Green Gate! De har verkligen helt underbara saker och hade jag haft lite mer pengar (och risken att något skulle gå sönder var betydligt mycket mindre) skulle jag verkligen vilja köpa mer av deras porslin.

Idag packade jag upp paketet och kom fram till att jag verkligen ville testa sockerströaren. Ja, jag vet, en helt onödig sak men de är ju oftast de som är roligast att köpa. Åter till testningen, jag bestämde mig för att baka en kaka, tryffelkaka för att vara exakt. När den väl var färdig fick jag äntligen testa ströaren. Inte riktigt så enkelt som jag hade hoppats men med lite övning kommer den fungera perfekt.

Fin ströare


God kaka, men jag kan behöva hjälp att äta upp den så kom gärna förbi på fika (på egen risk med tanke på sjuklingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0