Sovdags

Igår kom äntligen mitt H&M paket, som jag har väntat! Tyvärr va de ju som jag trodde, att leveransen va uppdelad. Jag hoppades ju få lite nytt till mig själv men det blev inte mycket. En tröja och en ring, resten får åka tillbaka. Billy fick två par shorts, en t-shirt och en pyjamas plus att jag fick en kökshandduk och ett kuddfodral. Kommer inte riktigt ihåg vad jag väntar på men jag hoppas på mer kläder till mig själv ;)

Jag vill ge mig själv en liten klapp på axeln för ikväll har jag tagit tag i målningen igen och målat skåpet en gång till. Jag hoppas att det ska räcka. Så fort det är färdigt är det dags för nästa projekt. Tapetsering, något jag aldrig gjort förut så det kan bli spännande.

Nu är det dags att gå och sova, klockan är mycket. Billy har vaknat två gånger ikväll men somnat om ganska fort. Jag hoppas att han fortsätter sova resten av natten och jag får gärna lite sovmorgon imorgon också men det är kanske att hoppas på för mycket, men iaf det ena eller det andra tycker jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0