Sjukstuga igen

Japp imorse vaknade Billy med 39,6 graders feber. Jag tyckte väl att det kändes som att jag hade en kamin brevid mig i sängen.
Febern har hållt i sig trots alvedon och en riktigt skärande hosta har uppkommit. Inte roligt!

Eftersom jag behövde köpa mer alvedon tog vi en tur ner på stan med Erika som sällskap. Även om Billy har varit ganska pigg trots omständigheterna (jag hade varit som en klubbad säl som knappt orkat röra mig ur sängen men han har lekt och varit glad större delen av dagen) märktes det att han inte mådde helt bra när han inte orkade bråka med mig om att sitta i vagnen, utan bara protesterade lite lätt. Han sov större delen av tiden på stan. Jag handlade inte speciellt mycket, men en del bara att ha saker och en del slutrea fynd.


Som sagt pigg, men inte helt bra

Fynd från Indiska, tre skålar och 80 knäckformar för 35kr, och med mitt presentkort från Wrapp betalade jag ynka tio kronor, bättre kan det väl knappast bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0