Promenad

Äntligen ledig helg, det ska bli såå skönt.

Vid halv fyra hämtade jag upp Billy på dagis. På vägen hem tvärvägrade han att sitta i vagnen så det fick bli en promenad hem. Jag är överraskad över hur bra det gick. Han höll mig i handen hela vögen förutom när vi kom fram till gripsholmsparken. De gula figurerna var för fina för att stå emot. Det blev ett stopp med lite lek där.



Väl hemma fick Billy lite mat, ost- och skinkpaj från igår, och sen byggde vi lite med duplo.

Detta är min vackra skapelse

Billy har förresten börjat göra illa sig själv när han inte får som han vill, när man säger till honom och ibland bara för att han tycker att det är kul (eller nått). Han böjer sig fram och dunkar huvudet i golvet. Någon annan som har liknande problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0