Nyår

Det nya året firades in i Svalsta. Dock inte hos mamma och pappa som man skulle kunna tro (eftersom det nästan alltid är där jag är när jag är i Svalsta) utan hos Linnea och Jimmy. Mycket fint hus de har skaffat sig måste jag säga.
Med under firandet var även Pontus&Camilla och självklart alla barn. Lilla Lydia sov mest men det gjorde inte Billy och Lewis, defenitivt inte! Billy trodde nästan att han dött och kommit till himlen så mycket bilar som det fanns där. Lewis var lite smårädd för smällarna och försökte intala sig själv och alla andra att "det är inte farligt", gullis.
Vid tolvslaget hade Lewis gett upp och gått och lagt sig. Vi andra gick ut utamför huset, kollade på raketer och skålade i skumpa (Billy fick dock vara utan!).
Strax efter det gick vi hem till mamma och pappaför att sova. Tack för en fin nyårsafton, och jag kan lova att jag inte glömmer löftet om nyårsfest nästa år ;)

Jag passade på att bebisgosa och eftersom det är mysigt bjuder jag på dubbelhakan och det faktum att klänningen åkt upp väldigt snyggt!

Idag har jag jobbat hela dagen och Billy har varit med mormor och morfar. Mormor har haft fullt upp, han har varit jättetrött hela dagen eftersom han va uppe så sent igår. Dessutom sov han inte mer än 20 minuter under dagen så ikväll var det inga större problem med att få honom att somna. Jag ska nog också sova strax. Jag är helt slut även fast vi hade en lugn kväll igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0