Middag

Jag lagade jättegod middag idag som jag bara måste dela med mig av. Det är inget avancerat men det gör det hela ännu bättre:

Pastagratäng at it´s best:

Makaroner
Bacon (eller korv, skinka, kassler, lite vad som helst går bra)
Lök
Broccoli
Fetaost
Riven ost
Ägg
Mjölk

Koka makaronerna och blanda med allt utom ost, mjölk, ägg och kryddor och lägg allt i en ugnsfast form. Blanda resten till en äggstanning och strö över lite ost och skjuts in i ugnen i 30-40 min. Servera! Lovely måste jag säga

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter gott, det måste vi prova här hemma :-)

2012-01-18 @ 23:10:53
Postat av: Emma

Åååh så himla gott! Nästa gång får du bjuda mig ;)

2012-01-19 @ 00:04:44
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0