Mera paket

Det har verkligen blivit lite för mycket internetshopping på senaste tiden. Jag skyller allt på mellandagsrean, den va mycket bättre på internet än den va på stan här. Igår hämtade jag ut två paket till, plus att jag "råkade" beställa ytterligare två (oops!). Igår kom ett set med regnkläder till Billy. Jag hittade det på tradera, helt nytt med lappar, och det blev mitt för vrakpriset 300kr inkl. frakt.

Såhär snygg blev Billy i regnkläderna!

Det andra paketet var från H&M. Det borde komma ett eller två till därifrån snart eftersom allt inte fanns på lager samtidigt. Det som kom igår var detta:


Byxor till Billy, strumpbyxor till mig och en tygkorg

Jag hade också beställt kuddar till mina kuddfodral så äntligen fick de komma till användning (att jag beställde ett till kuddfodral men glömde beställa kudde till det är inget vi behöver prata mer om).

Måste också säga att att av paketen jag beställde igår, från KidsBrandstorem redan har kommit!! Galet snabb leverans. Jag har inte kunnat hämta ut det ännu eftersom Billy är sjuk men kanske imorgon. Jag måste nog ändå gå till apoteket och köpa mer alvedon (eller det kanske jag kan göra på Ica nu? Då räcker det ju med att gå dit)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0