Lugn morgon

Äntligen helg och tre dagars ledighet! Riktigt välbehövligt efter att ha jobbat nio dagar i sträck. Även om Billy inte ville sova ut imorse (kvart i sju vaknade han) känner jag mig mer utvilad än på länge. Bara vetskapen om att jag inte behöver vakna av larmet eller att det inte finns en enda tid att passa idag gör mycket.
Vi har haft en lugn morgon, Billy gick upp och lekte när han vaknade och jag låg kvar i sängen till halv nio ungefär. Sen har vi ätit frukost, duschat/badat och jag har klätt på mig. Nu sitter jag frsmför datorn och Billy springer runt naken och äter guk (frukt). Strax ska vi göra oss iordning för att ta pulkan och gå till jysk. Förhoppningsvis ska jag inhandla nya gardinstänger och kuddar till stolar och köksoffan.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0