Krångliga unge!

För tillfället känns det som att jag kan tvätta av vagnen och sälja den. Den kommer inte användas mer. Jag ska självklart inte göra det, några gånger kanske jag kan få Billy att sitta i den igen. Men efter att jag lät honom gå hem från dagis för några dagar sen har han totalvägrat. Han sköter sig ändå bättre än jag trodde. För det mesta håller han mig i handen och lyssnar på mig men det händer att han lägger sig på marken om vi inte vill gå åt samma håll eller att han börjar jaga bussar, mopeder eller lastbilar. Men som sagt, det går över förväntan!
Något som jag är lite förundrad över är att redan nu väljer han den krångligaste vägen- Med den krångliga vägen menar jag längst ut på trottoarkanter, över trappor och genom alla vattenpölar.

Inte så lätt att ta en bra bild men här är vi utanför nicolaikyrkan och han går längs den höga kanten.

Förresten, jag ska gå på bio imorgon! Jag har inte varit på bio på över ett år, men nu har jag äntligen både tid och möjlighet. Det kommer bli nice!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hejsan! Kul att du tittade in på min blogg :) Det är inte mitt hem på bilden utan det är från lyckliga hem. Älskar också soffan :)

2012-01-20 @ 14:48:05
URL: http://cupcakesfromheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0