Inte så lätt

Just nu har vi lite sömnproblem här hemma. Sen ett tag tillbaka har Billy envisats med att vakna ungefär när jag ska gå och lägga mig och sen inte somna om på minst en timme. Inte så roligt när man är trött. Nu har han gått ett steg längre. Han somnar när han ska på kvällen men vaknar långt inna jag ska gå och lägga mig, ikväll var det redan innan tio. Han är fortfarande vaken och verkar inte direkt ha någon tanke på att somna om. Jag hoppas det här är något övergående för jag har mycket jag måste hinna med när han sover som jag inte kan göra när han är vaken. Nu ligger jag efter med allt.

Idag är han dessutom sjuk. Han hade över 38graders feber redan när vi vaknade imorse. När vi tog tempen någon gång på eftermiddagen var den uppe i 39 grader, sjönk lite efter alvedon men innan han gick och la sig var den nog högre ändå. Inte kul, hittills har han aldrig haft såhär hög feber. Idag har han faktiskt varit lugnare än vanligt och kunnat sitta still och titta på TV. något som väldigt sällan händer annars.


Min stackars älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0