Inte färdigt

Jag hade ju planerat att gå upp tidigt idag. Städning och målning stod på schemat. Tyvärr blidde det ju inte så. Klockan var nästan halv tio innan jag kom upp, färgen hade inte torkat helt och jag fastnade framför datorn. Lite städning fick jag gjort till slut men inte så mycket som jag hade hoppats och skåpet är inte färdigt.

När jag hade hämtat Billy från dagis mötte vi upp Madde en stund och sällskapade när hon åt lunch. Eller jag sällskapade och Billy hjälpte henne att äta. Sen till kronhallen för att hämta paket, dock inte H&M som jag trodde skulle komma utan från po.p. Jag bara äälskar leggingsen, typ stickade lite tjockare. Helt underbara.
Sällskap till middagen fick vi också, Erika kom och åt lasagne med oss. Himla gulligt att när hon får en hostattack ber jag Billy klappa henne i ryggen (eller bröstet som han gör på sig själv när han hostar) och han går och klappar henne lite på huvudet.


Det har blivit väldigt mycket mössor senaste tiden, men jag gillart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0