Ekooo

Jag har varken haft tid, ork eller inspiration till att uppdatera här. Dessutom har det inte hänt så mycket. Billy har kommit in i världens trots, allt är bara fel, han blir jättearg när han inte får som han vill och antingen slåss han eller så dunkar han huvudet i golvet, han vägrar åka vagn så att ta sig till dagis tar numer minst en halvtimme längre än vanligt.
Jag är trött, har ont i kroppen och känner mig bara lite allmänt bitter över allt jag har att göra som jag inte hinner med. Dessutom har jag tappat bort mitt bankomatkort (dagen innan lön) och har idag storhandlat (med Erika som bank) för mer pengar än jag någonsin handlat mat för tror jag.

Snökaoset som har kommit gör inte det hela bättre heller!

Jaja det blir nog bättre till helgen när jag äntligen får vara ledig igen!!


Billy gillar snön iallafall.

Han gillar hattar och moster Erika också

Han tycker också om att laga mat och diska (hoppas det håller i sig ett antal år) men jag tycker inte han ska göra det på min spis och då blir det huvuddunk i golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0