Det tar form

Helgen har spenderats i Svalsta hos mamma och pappa. Himla skönt att slippa laga mat själv som omväxling.

Idag hade jag tänkt hinna med att gå på loppis med det blev inte riktigt så. Istället har jag och pappa åkt ut till Råby och hämtat hem en gungstol till mig. Som jag har letat och till slut hittade jag en finfin en för endast 300 riksdaler. Med lite färg och en mysigt pläd kommer den bli helt perfekt.
Det börjar ta form nu här hemma. Idag kan jag stryka mycket frpn min lista på allt som måste fixas och köpas. Ny gardinstång och gardiner till sovrummet och köket, en av byråarna är klar, gungstolen är på plats. Det lät ju inte allt för mycket nu när jag rabblade upp det men det känns bra ändå.

Nu ska det bara dit en hylla med lite krukor och kanske en eller annan cupcake på ovanför den undre gardinen

Min underbara gungstol<3

Målad och tapetserad med lite inspiration från bofiken.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig Linda! :)

2012-01-30 @ 11:00:11
URL: http://thereselisabeth.blogg.se/
Postat av: Tes

Åh vad fiiin! Du är ju super duktig! Älskaaa Pip studio tapeter:D

2012-01-30 @ 13:10:39
Postat av: Märy

Åh så fint du gör! Du får gärna komma förbi & fixelidixa hos oss ;)

Vilken tid gäller på lördag? Ska bli sååå kul!

Krama sjuklingsBilly från mig <3

2012-01-31 @ 07:13:40
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0