Dags igen

Nu sitter jag och väljer ut bilder för framkallning igen. Som vanligt blir det alldeles för många. Men vad ska jag säga, har man världens sötaste unge så är det ju svårt att välja?! Detta säger jag helt opartiskt ;)
Det roligaste med att välja bilder är att man får kolla igenom alla gamla bilder (eftresom jag ligger ganska mycket efter med framkallningen). Jag híttar ju hur många godbitar som helst och helst skulle jag vilja visa upp allihopa här men det ska ni slippa. Men en kan jag inte låta bli att visa:

Marre, det är kanske inte världens bästa bild på oss men hur fina barn har vi inte, och hur fint är det inte att de tycker så mycket om varandra ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0