Bio

Det blev bio efter jobbet som planerat igår. Dock inte Simon och ekarna som det var tänkt utan the girl with the dragon tattoo. Konstigt nog tycker jag faktiskt att den svenska versionen var bättre. Det blev bara konstigt när det blandades så mycket svenskt och engelskt. Så inget toppbetyg från min sida men helt okej.

När jag kom hem från jobbet idag tänkte jag att jag skulle äta en skål med yoghurt och flingar. När jag öppnar lådan med bestick ser jag förvånat att det inte finns en enda sked där. Kollar diskstället men inga skedar där heller. Nehe? Går ett varv i lägenheten och var hittar jag skedarna:


Jag och Billy har visst inte riktigt samma idé om vad skedar ska användas till eller var de ska förvaras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0