Äntligen!

Himla trevligt att komma ut lite igår. Jag, Erika och Alex hälsade på Cissi på Skafferiet och drack lite vin. En lugn utekväll men en utekväll ändå!

Efter jobbet idag tog jag med mig Erika och åt middag på Max, lyxade till det extra med en lyxshake också, så nu har jag fått i mig tillräckligt med kalorier för en hel vecka, minst! Efter maten skyndade jag mig hem och satte genast igång med att slipa min fula bänk. Nu är den spacklad, slipad och målad. Det behövs ett lager till som jag hoppas hinna måla på imorgon innan jag ska hämta Billy, men städningen är prioritering nr.1 imorgon. Ibland önskar man att man hade ialla fall ett par armar till.

Efter målningen hann jag med ett besök hos Madde som nyligen flyttat tillbaka till Nypan. Väldigt fin lägenhet hon har skaffat sig måste jag säga, eller jaa, det kommer att bli när hon får ordning på allt. Vi bestämde att vi ska försöka hinna med lite promenader, så ofta som möjligt. Vi bor ju så nära så det skulle ju vara perfekt om vi kan få ihop våra scheman lite då och då.

Inga bilder idag tyvärr. men jag hoppas som sagt att bänken/skåpet ska vara färdigt imorgon och då kommer självklart bild :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0