Äntligen

Jag har blivit med stolar. Det var ju faktiskt på tiden! Jag har bott här i snart fyra månader och hade fram tills idag inte hittat några stolar till köket. Men idag så hittade jag två på öppen hand. De är inte helt perfekta, inte riktigt som jag ville men tillräckligt nära för att de skulle få följa med hem. Eller ja de är inte hemma ännu. De fick inte plats i bilen så mamma ska hämta dem på tisdag så jag får dem efter det någon gång. Då ska de bara slipas och målas också. Bruna stolar vill jag verkligen inte ha!

I övrigt så har vi varit ute på landet idag och firat kusin Johanna som nyss fyllt 15år. Galet vad fort tiden går. Jag tycker det känns som nyss hon var en liten unge med vattkoppor (ett av mina starkaste minnen från hennes första år).

Nu sover Billy och jag fortsätter med mitt Glee-maraton. Jaa, jag vet, himla nördigt och roligare skulle man ju kanske kunna ha men inte den här helgen!


Billy hittade ett par skor han gillade. Det bästa var att man till och med kunde ha dem bak-och fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0