Våååår!!

Idag var febern äntligen borta. Efter att bara ha varit hemma i nästan en vecka klättrade både jag och Billy på väggarna så idag tog vi ett snabbt varv på stan och uträttade lite ärenden. Vi fick med oss Erika som sällskap.

Självklart fick vi med oss lite saker hem också. Bland annat tre tröjor till Billy med bilar på. Han älskar dem och gick runt och bar på dem när vi kom hem. Jag fik inte vika ihop dem och stoppa ner dem i lådan.
Till mig blev det lite smink och ett par byxor plus att jag bokade tid för synundersökning. Dags att köpa nya linser igen. Det måste ju vara bland det tråkigaste som finns, men av någon konstig anledning känner jag mig så vuxen när jag är duktig och gör sånt tråkigt. Samma sak med att gå till tandläkaren. Det kanske faktiskt är så att jag är på väg att växa upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0