Trött

Efter tre mornar när klockan ringt kvart i fem är jag helt slut nu. Att vi dessutom har det lite jobbigt hemma hjälper inte till. Billy är också trött så vi båda är griniga och lättirriterade plus att han håller på att få två nya tänder.
Imorgon får vi ialla fall sova lite längre och sen är vi lediga fredag, lördag och söndag. Det ska bli helt underbart och jag hoppas att vi ska vara lite mer sams då. Än så länge har vi inte så mycket planer så om någon har någon idé är vi öppna för förslag!!


Bilden är inte från de senaste dagarna, men den känns roligare att visa

Kommentarer
Postat av: Määäry

Åh vad bra att ni är lediga! För det är jag med :D

Jag röstar på en sväng till Busiz, vad säger du? :)

2012-02-09 @ 08:27:50
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0